.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ولایت پذیری آیت الله صالحی شهره عام و خاص بود
ولایت پذیری آیت الله صالحی شهره عام و خاص بود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه این استان مجاهدی نستوه را از دست داده، اظهار داشت: ولایت پذیری آیت الله صالحی مازندرانی شهره عام و خاص بود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ابراهیمی عصر جمعه در جلسه ستاد ارتحال گرامیداشت آیت الله صالحی مازندرانی در بیت معظم له افزود: ضایعه درگذشت این عالم وارسته برای حوزه های علمیه مازندران سنگین است.
وی خاطرنشان کرد: موضع گیری مرحوم صالحی و زندگی طلبگی و در نهایت سادگی وی سبب تقویت روحیه ولایت مداری و استحکام در مواضع سیاسی در بین عام و خاص شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه آیت الله صالحی در حمایت از جریان ولایت و فقاهت بسیار حافظ و نگهدار بوده است، تصریح کرد: این مجاهد نستوه در ولایت پذیری مردم مازندران و ترویج اسلام بسیار موثر بوده است.

ابراهیمی با بیان اینکه مرحوم صالحی در ایجاد حوزه علمیه سعادتیه ساری نقشی محوری و اثرگذار داشته است، یادآور شد: تجلیل از مقام شامخ عالمان و بزرگان دین بر همگان واجب است.

وی از تشکیل ستاد ارتحال این عالم جلیل القدر به ریاست فرماندار ساری در شهرستان خبر داد و افزود: باید همه دستگاه های اجرایی در برگزاری هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم تشییع جنازه ایشان نقش آفرینی کنند.

وی افزود: فروتنی، تواضع، مردمداری و ولایت مداری مرحوم صالحی سبب شد که تعلقات مردم مازندران به خصوص ساری به این عالم والامقام بسیار فراوان باشد.

به گزارش مهر، در این جلسه مقرر شد که تمامی فعالیتهای تبلیغی و اطلاع رسانی برای برگزاری مراسمات تشییع، ترحیم و هفتم این عالم با هماهنگی ستاد ارتحال شهرستان ساری تنظیم شود.

مراسم تشییع جنازه آیت الله صالحی مازندرانی ساعت 17 عصر شنبه دوم مرداد ماه از مقابل مسجد جامع ساری برگزار می شود. مراسم وداع آن مرحوم امشب جمعه در حوزه علمیه سعادتیه ساری برگزار خواهد شد.

سومین روز ارتحال آیت الله صالحی مازندرانی از ساعت 10 صبح روز یکشنبه سوم مرداد ماه درحوزه علمیه سعادتیه نیز برگزار و شنبه شب نیز مراسم فاتحه اول با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار می شود.

آیت الله سید موسی صالحی مازندرانی از علمای برجسته استان مازندران صبح جمعه بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.411 seconds.